Falsterbo 2010?

Hej flickor! Denna blogg känns ganska död.. Men jag antar att alla har rätt så fullt upp med sitt eget.

Iallafall så ska jag till Falsterbo Horse Show i år, och jag funderar på om vi inte skulle kunna dra ihop ett gäng och bara ha helt sjukt kul? Eventet pågår mellan 3-11 Juli, vi kan ju komma överens om vilka dagar som är lämpliga att gå på.

Har räknat lite flummit på kostnaderna och detta är vad jag kommit fram till:

  • Biljetter - fattar inte riktigt deras hemsida, men det är mellan 0-150 kr per dag typ.
  • Flyg  Arlanda - malmö - 469 kr per person (tur&retur). - så det är billigare än att ta bilen ner.
Ifrån malmö så går det buss varje halvtimme till Falsterbo HS.
  • Camping, det billigaste alternativet är nog att tälta på tävlingsplatsens camping, 200kr för ett tält/natt.
  • Lite mat, mycket sprit (hehe).

Det var typ det. Så nu till saken - hästar hela dagarna - festa hela nätterna -inte fel eller hur?!



Kommentarer
Postat av: Hector

Awesome! :D

2010-03-04 @ 11:05:03
URL: http://postapocalypticsoul.blogg.se/
Postat av: J

En självklarhet!

2010-03-09 @ 10:08:05
URL: http://johannakastman.blogg.se/
Postat av: Green

låter nice! :)

2010-03-10 @ 21:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0