Kanelbullensdag.

Sitter med en nyvaken tös i knäet och skriver med en hand. Det var ett bra tag sen jag skrev här i bloggen och tyckte att det var dags nu. Vi har det bra här borta i utkanten. Jag jobbar inte längre utan spenderar dagarna hemma som en slags hemmafru. Jag och Tindra har hur mycket tid som helst med varandra vilket är det bästa. Växer så att det knakar gör hon också och om ca 3 veckor fyller min stortjej hela 2 år!
Jag måste faktiskt erkänna att nu när alla skolorna har börjat igen så saknar jag klassen lite extra mycket. Jag hade ett bra år med er förra året! Vi får se till att ses snart eftersom jag snart inte kommer ha lika lätt att komma ifrån här hemma med två små. Det är inte ens 2 månader kvar innan lillasyster kommer och vi längtar som tokar här hemma!

Så vad sägs, dags att ses?

Ja, jag har blivit tjock. Lite för många hamburgare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0