Herregud...

Hur många gånger har jag inte försökt logga in på den här bloggen med mitt eget lösenord och inte kommit in och blivit lika förvånad varje gång? xD

Fin mage Nikki, tycker om, vill också ha bara för skojs skull, men väntar hellre ett par år till :P

Sitter fortfarande och försöker hitta ett jobb, men så länge så hjälper jag till på Ekram med administration, dvs bokföring, dvs kopierar en miljon fakturor och sorterar per bolag, månad och datum. Lagom kul men idag blev jag klar! Så nästa steg är att matcha alla originalfakturor med nåt annat skit och sen rensa ut och separera Bg betalningar och Pg betalningar. Skitkul! Kanske inte egentligen, men allt blir vad man gör det till och jag har skitkul under tiden, och vi har gjort det till tradition att ha grötlunch :D

Sist men inte minst, min tur att närma mig lappen, är ute och övningskör lite varje dag, jag är GRYM :D

Men ändå ett varningens ord, ser ni en grön Land Rover, håller er undan för säkerhets skull ;)
Hahaha puss puss på er //Hectåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0