SKOLA OCH PLANER

Tänkte precis skriva ett inlägg om att vi borde ses och umgås, göra något roligt  när jag insåg att TE redan hade skrivit ett sådant inlägg ;) Men jag håller med, det är på tiden att vi tar och träffas och gör något kul! Varför inte ta och bestämma någon dag? Vi som har pratat om alla saker vi ska göra i sommar, det är dags att börja planera bruuudar :)

Jaja, några ansikten för jag i alla fall se idag i skolan :) Idag blir det matteprov och det får gå som det går. Jag har inte haft tid att plugga ett skit. Jobbet och hästen tar upp all tid, men vad ska man göra? Det är ju kul!
Tur att betygen sätts på fredag. Då kommer ännu en tegelsten att lätta från kroppen!

Nu måste jag springa till tåget. Vi ses snart! Puss och kram skumbanan /O

Kommentarer
Postat av: hector

jag vet precis hur du känner dig, jag har matten som ska lämnas in, och så ska jag bara backa med släp idag och imorron :P

2009-05-27 @ 11:32:16
URL: http://postapocalypticsoul.blogg.se/
Postat av: O

Livet är hårt ibland, men man får stå ut ;)

2009-05-27 @ 19:50:47
URL: http://kanchanamala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0