Skiva!!!

Jaha jag börjar då. Var det någon annan än jag som tyckte att den var fullständigt lyckad? Jag tyckte i alla fall det, jag är sjukt nöjd med den! :D
Det var kul när jag och Hanna och Håkan satt och snackade och sjöng schlager i sofforna, för Håkan kunde verkligen varenda jävla låt, han är fan värre än mig! Och så gick han upp ibland och dansade, helt seriöst med schlagermovesen och allt! Skitskön snubbe där alltså! :P
Däremot var den där gubben med blå skjorta instoppad i byxorna inte lika fräsch. Han var rolig att kolla på men fett läskig :/
Och ja, för att komma till erkännandet. Jag gjorde det jag hela tiden säger att jag aldrig gör. Jag dansade. Inte fan gör jag det bra, men det var kul. Jag skulle aldrig ha gjort det utan att ha varit så pass påverkad som jag var, pinsam obekväm känsla usch. Men efter en promille eller två så gick det väl an, och det är bäst när det är svängig glad musik som man kan sjunga med till, till skillnad från det rummet vi åt i, jag diggar inte fjortis-dunkmusik.
Men till största delen av kvällen satt jag i soffan och sjöng tills jag tappade rösten, jag är fortfarande hes :P

På väg hem tog jag och Micki bussen från medis till gullmars och tänkte byta till tungelstabussen. Men vi räknar med att efter den har stannat vid torget så skulle den åka runt till terminalen, men nej då, den börjar vända runt och kör mot enskede industriområde och vidare. Så det blev till att hoppa av direkt vid nästa hållplats och vänta på nästa tillbaka. Som tur var gick den bara 11 minuter senare och vi fick ändå vänta i gullmars på tungelstabussen. Väl hemma vid 4 på morgonen var jag nästan inte trött alls, solen började gå upp och fåglarna kvittrade, det hade nästan varit mysigare att bara sitta och njuta av morgonen och stanna uppe resten av dagen. Men nej det fick bli så att man kröp ner i sängen bredvid en varm och mysig pojke istället, och det slår inte heller helt fel! :)

Älskar er brudar! Studenten om en vecka! Kan ni förstå det!?!?!? Inte jag i alla fall!
Vi ses någon dag, puss på skinkan <3 // Hector

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0