Sist men inte minst

är det min tur att säga någonting om den kommande studenten. Men det finns inget jag kan säga som ni inte redan sagt. Så jag kan bara hålla med er om allt.

Däremot skulle jag vilja lägga till ett par andra saker;
--> vi måste fixa någonting att ge till BINI!!! :O
--> vi måste göra nåt jävla bus, Berga Ungdomsanstalt ex.?
--> någon form utav tal/spex för lärarna på studentlunchen? Jag kan antingen försöka komma på någonting själv eller med Nikki imorrn, eller så skriver vi ner något tillsammans på måndag. Vi kan ju inte lämna skolan utan att ha sagt ett par ord. HerreGUD.
NY! ---> Ett lakan eller nåt annat som vi kladdar ner 3HN, våra namn, "Dit ni aldrig når!" mm på, att hänga på lastbilen?

Till sist;
GLÖM FÖR I HELVETE INTE MÖSSORNA PÅ MÅNDAG!!! Så tycker jag att vi tar ton och sjunger För vi ska snart ta studenten på lunchen. Deal? Bra.

Puss på skinkan älsklingar // Hector


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0