life goes on, eller?

jag var på berga häromdagen, o gissa vad som har hänt sen vi gick ut? ingenting!! det ser exakt likadant ut enda skillnaden är att vi inte var där! helt sjukt! men men jag har iallfall blivit vrålsjuk o legat  i soffan sedan fredag kväll, höll på att inte komma hem efter mjölkningen då benen plötsligt började skaka och jag kom inte upp på ´cykeln utan fick sätta mig så snällt vid vägkanten o vänta tills musklerna började fungera igen..... lite jobbigt då jag var så trött att jag bara ville sova, men det kan man ju inte göra vid vägkanten precis!

imorgon ses vi ju allihopa igen, och jag röstar skarpt på att vi går å tar ett (eller 2,3)glas vin efter middagen på en trevlig krog ngnstans. gäller ju att passa på när vi alla är samlade.

pusspuss / TE
ps ni skulle sätt korna idag de blev så glada när de fick komma ut, ds 
pss vart var du malin jag hade ju lixom ingen mobil:P dss

Kommentarer
Postat av: M

var du där?! ja satt utanför kontoret och väntade på en viss BINI som skulle kommit tio men kom kvart över elva!!!!! men såg korna genom träden lite grann i alla fall =)

2009-05-19 @ 11:24:13
URL: http://malinvb.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0