Intresseklubben antecknar

Enligt statistiken på vår blogg har vi som mest haft 90 läsare! Det är ganska coolt tycker jag ;) Vilka är det egentiligen som läser våra roliga/knasiga/tråkiga/flummiga/demprimerande inlägg? Kanske bergas elever, lärare, kompisar, föräldrar eller helt enkelt nyfikna människor? Trodde det bara var klassen som läste bloggen, men där hade jag väldigt fel. Igår besökte 40 personer bloggen, idag cirka 28 (än så länge). Kulkulkul ;)

Ses imorgon bruttor. Jag kommer bara för att ni är bästbästbästbäst, och för att jag ska besegra min negativitet (inte ofta jag är det, men men). Glädjen är störst och går först :)
Hoppas ni kommer också!!

Puss och kram skumbanan / O


Kommentarer
Postat av: hector

för det kändes så otroligt meningsfullt att åka dit, gjorde det inte det?

vi fick iaf tag i bini's grej och det var ju bra.

2009-05-12 @ 16:07:45
URL: http://postapocalypticsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0