HJÄLP

3 dagar kvar till studenten, det är helt otroligt! Jag både vill och inte vill. Jag vill lämna Berga och slippa allt plugg, men jag vill inte lämna er. MIN UNDERBARA KLASS! Det kommer kännas sjukt konstigt att vakna upp på torsdagen och inse att vi aldrig kommer ses igen i skolan, äta lunch i matsalen eller sitta i samma klassrum. Alla dessa timmar vi spenderat tillsammans i skolan är helt plötsligt borta, vi kommer inte längre träffa varandra cirka 6 timmar om dagen. Det kommer bli tomt "/ Men vi får glädja oss med att vi är fria och kan göra vad vi vill, även om tanken skrämmer mig.
Vi måste lova varandra att hålla kontakten och ses minst var 14:e dag, det är ett måste. ANNARS....

POK SKUMBANAN/ O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0