Hereg*d :D

Jag har precis käkat två portioner spaghetti för att se om att äta så att jag spricker kan bota min bakfylla, jag mår illa! och det är inte roligt att mjölka då ska ni veta. jag skyller på rödvinet....
snart är det skiva och jag längtar till att se allas fina klänningar, då jag inte har någon själv :S
(att skriva går sådär eftersom nikita jobbar hårt för att få tag på mina sista  spaghettistrån )
jag tycker verkligen att det är så sjukt roligt att jobba nu, igår när alla andra tog fika på antons order och vi egentligen inte hade rast så kunde jag bara inte sluta städa, det blir så fint och alla blir så glada när de ser att det är rent :)
tyvärr är det jag och helena som jobbar idag vilket innebär att vi kommer göra alldelees för mycket extra-arbete och aldrig kommer att komma hem...
nej nu måste jag gå en promenad så att jag blir av med mina spaghetti-kalorier, dessutom håller jag på att få värmeslag, bordet snurrar framför mig. det här inlägget var egentligen helt onödigt men nu vet ni vad jag gjorde kl 1231 idag .^)

pussochkram skumbanan
TE


Kommentarer
Postat av: M

hehe stackare, tänkte på dig när jag halv sju vinglade ner på min cyckel halvt blind till stallet och insåg att du redan var i full gång :S :P

2009-05-01 @ 16:42:28
URL: http://malinvb.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0