Håll i mössan!

Nu är det bara timmar kvar! I skrivande stund är det om 24 timmar tanken att vi ska stå och vara skitglada på ett lastbilsflak och ha tagit, vadå? Just det; STUDENTEN!!! Fattar ni brudar? Vi har klarat det!!

Det enda man kan göra nu är väl små fix och don inför morgondagen. Själv ska jag börja med att leta fram något att dra över sig för att inte bli dränkt på flaket. Om det blir att jag får sy en egen regnponcho av byggplast så fuck yeah det duger det med! :D Sen tänker jag ta en dusch och ett fotbad, göra ansiktsmask och sitta många långa timmar för länge med den. Äta god middag, lägga fram allt för imorgon bitti, och bara andas ut. Snart är allt över. Som att snabbt riva av ett plåster. Har fixat jordgubbar till imorgonbitti också, men hur (om) de smakar något vet jag inte än. Ska ta reda på det strax ;) Jag ska även försöka göra mitt allra allra bästa med att knåpa ihop en dikt/tal, har fortfarande inte gjort det :/ men det är ju inte heller helt säkert att vi har fått nån tid att göra det. Skit samma.

Nedräkningen börjar nu!

Pussar och kramar // Hector

ps. öva nu då på sången! ....och den ljusnande framtid är VÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0