Det finns inga fler ord...

...nu är det över. Fatta vad vi har slitit och kämpat, längtat och fasat, och nu äntligen tagit studenten? Det är helt sjukt otroligt och jag vet ännu inte om det är sant! Jag kanske bara drömmer, och vaknar om en liten stund och vi har precis börjat 3an? Jag kan inte skriva något mer just nu. Får ta det imorgon eller något. Tänkte bara att jag skulle uppdatera min facebookstatus och skryta för alla andra töntar som har hur lång tid som helst kvar, och på samma gång skriva in dikten så jag inte glömmer det.

3HN 2006-2009

Augusti '06 när sommaren flytt
till Berga vi kom för att testa nåt nytt.
Med 8 killar och 75 tjejer kan man förstå
att man började undra hur detta skulle gå.
Ett första år vi gick
där kunskaper om traktorer och gråsten vi fick.
Detta första år vi vandra'
skilda vägar från varandra.
Men '06 blev '07
och vi blandades nu
till nya glada grupper
av Bergas Häst- och Jordtrupper.
Av dessa fem nya klasser var en extra speciell,
och vilken jag menar förstår ni väl?
Den unika kretsen,
med BINI i spetsen.
Blod, svett och tårar
gäller för dessa MVG-dårar!
Vi vill tacka för tre händelserika år
och kom ihåg; att 3HN '09, är dit ni ALDRIG NÅR!!!

puss på stjärten mina kära studentvänner!!!!!! WOHOOOOO!!!!!
och grattis till Nikki, Olivia och Elin (och jag själv men det känns så konstig att säga...) till att ni är så otroligt starka och kämpar så hårt, så ni snor åt er ett var sitt stipendium! (är det någon som fattar hur man över huvudtaget kommer åt pengarna? :/ )

Kommentarer
Postat av: O

ÅÅH, JAG ÄLSKAR DIKTEN. DEN ÄR HELT KLOCKREN!!! Du får nog gå in på Hedens eller vad det nu heter ;P

2009-05-14 @ 12:10:03
URL: http://kanchanamala.blogg.se/
Postat av: Sara

VI ÄGER

2009-05-14 @ 12:52:33
Postat av: Greenen

Älskar dikten ! Vi äger ! <3

2009-05-14 @ 17:33:22
URL: http://green.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0