Tack och hej!!

Igår fick man höra ett och ett annat ord, vilket jag inte hade förväntat mig igen!! Trodde ni visste bättre, trodde ni var riktiga vänner. Trodde det var vi. Men eftersom vi har varit i den här situationen förut vet jag inte vad jag ska tro längre. Allt känns hopplöst. Hur roligt är det att inte få delta i något som bara vissa får?! Om ni själva skulle hamna i den situationen skulle det bli ett jäva liv, men ni har inte ens tänkt på det va? Hur det känns att inte få vara med. 

Jag blir så matt...
 
För mig är det självklart att alla får vara med!


Kommentarer
Postat av: S

Riktigt, riktigt dålig stil om jag tror rätt om vad det handlar om. Ni borde veta bättre tjejer.

2009-03-31 @ 13:57:57
Postat av: M

vad händer?

2009-04-01 @ 08:35:23
Postat av: M

vad händer?

2009-04-01 @ 08:37:31
URL: http://malinvb.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0