Påminnelse

Det är inte mycket vi ses nuförtiden. Projektarbetet och num är i full gång och alla har fullt upp med sitt, jag med! :) Idag blev det en kort rutt i skolan, tror jag var där i max två timmar ;) Ganska skönt att ändå få komma hem innan tolv, det är rena lyxen! Imorgon är det projektredovisning och jag är nog inte den enda som är lite nervös. Tänk om min presentationen blir dålig, frågor ställs som jag inte kan svara på. ÄSCH, det är inga problem för naturare som vi. Vi äger!!
Vi kommer sopa mattan imorgon, alla kommer stå där med öppna munnar och vara avundsjuka. Men det är inget vi kan göra åt. Tacka och ta emot, bocka och buga brudar :D Lycka till!

Btw, hur många 3or från berga åker på klassresa utomlands?
Svar: Den bästa! 3HN ffs.

Puss och kram er skumbanan, O

P.s erkänn att mitt inlägg ägde? HAHHAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0