ORKA

Jag orkar snart inte längre. Matte E går jättedåligt, det är mycket svårare än vad jag först trodde. Jag kommer aldrig hinna klart. Jag kommer aldrig lyckas få de betygen jag vill ha, jag orkar inte länge. Jag är nära på att riva sönder matteboken men det slutar bara med att jag sitter och gråter istället. JAG ORKAR INTE! Jag vill få ett jobb och ta studenten nu, men nej. Jag kommer inte kunna njuta av studenten fören jag fått ett jobb och jag kommer inte kunna njuta alls fören vi har flyttat och alla lådor är packade. Till råga på det måste jag jobba och spara lite pengar inför flytten. Vet inte hur jag ska orka, för just nu orkar jag inte ens röra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0