Nån som har jaktlicens?

Så får den personen mer än gärna ställa in siktet på Klurix. Kan lika gärna ta Doffe på en gång.
Äh jag ska väl inte överreagera, men hästjäveln hade ju redan åkt den där lastbilen förut; så står jag i fram med honom när luckan fälls upp. Tror ni inte att han helt utan förvarning slänger sig bakåt och nästan sliter av sig grimman, vilken jag för övrigt håller i, och slår med världens kraft i mellanväggen? Grattis, Du har just vunnit en volymökning på 100% på Din underarm!
Det gör ONT. Så nu blir det till att jag ska åka in till SÖS akuten och få den kollad. Min misstanke är att det är en rejäl muskelbristning, men möjligen en liten spricka också, för det knäpper lite när jag viker upp handen bakåt. Men å andra sidan så sägs det ju att sprickor gör ondare än frakturer, och SÅ jävla ont gör det  inte. Jag grät ju inte eller så, och det ömmar bara i vissa lägen, och jag har sovit utan problem. Men men, jag är ingen läkare, och jag gör det här för min mammas skull annars kommer hon få hjärtattack eller nåt...

Men tjarå på er brudar sålänge //Hectåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0