Mm...

Död åt 5-punktsmetoden!! (läs min blogg)

Jaha då har man fått material för fysik A. HÄRLIG TJEJER! Jag är uppenbarligen extremt taggad för att läsa fysik. Nääee... Jag drar över till Elin på lördag så får vi försöka kirra ihop något :P Nu sitter jag i varje fall bara och har det extremt tråkigt, Micki sover.. :( jag skulle kunna väcka honom - igen - men han har jobbat natt så det känns liiiite halvtaskigt. Äh klockan är fan halv fyra. UPP OCH HOPPA! Det var ett kort, trist och desperat inlägg i försök att klämma in något på den eftersom de flesta har halkat efter märks det. Typ sara, typ TE (förutom det du skrev nyligen uppenbarligen), Olivia får undantag eftersom hon var utomlands. Typ Nikki har inte skrivit på länge heller. Vad är det här tjejer? Nu får vi ta oss i kragen och rycka upp oss! Det är bara 68 dagar kvar till studenten! :)

So long bitches! Nu ska jag.. Äh jag vet inte vad jag ska göra.

//Hectåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0