För lite tid för mycket att göra (eller inte göra)

förlåt hectåre jag önskar jag var bättre på å skriva här:P
vilken olycka, du får berätta hur det gick imorgon.
jag VILL INTE ta studenten, är det ingen som känner som jag? jag vill bara fortsätta plugga och slippa jobba slita o betal räkningar. supa när jag vill komma bakis (full) till skolan och gå hem o sova (rida) på eftermiddagen det värsta som händer är att jag får g på ett prov som jag kan göra om nästa vecka.
MEN efter studenten kan man inte gå o lägga sig bara för att man råkat supa mitt i veckan eller för att man råkar vara trött, för då frå man sparken eller inga pengar och då kan man inte betala räkningar!!!
ni hör, jag går upp i limmingen!

just nu sitter jag o spyr på mitt projektarbete som jag har jobbat ca 7-8 timmar med den här helgen.. bajs bajs har bara kemi rapporten kvar weei (not)
ses imorgon girls
pusspuss
//TE såklart :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0