Det är tomt på skolan

det är tomt på skolan utan er! känns jättekonsigt att vara på lektionerna eller i matsalen utan att träffa alla er brudar.
Djursjukvården är iaf jätterolig tiden går fort, malin har inte upprepat sig hittills hectore :P
men för att klaga lite till har jag haft maginfluensa (eller nåt liknande) det gick iof sig över på typ 5 timmar så nu är jag frisk igen härligt! jag och rustler har blivit sparkade så blodet rann (rustler) så det lilla stoet får passa sig så att hon inte åker på en smäll snart...
Ikväll ska jag på bio o titta på Männ som hatar kvinnor, boken var jättebra så jag har höga förväntningar på filmen:)
just nu har jag twilight feber igen och sitter i bibblan o väntar på att sega damen ska komma o låsa upp skåpet så att jag kan sno böckerna!!
vi ses snart (hoppas jag)

pusspuss TE

Kommentarer
Postat av: M

jag såg dig!!! :D

2009-03-03 @ 16:51:42
URL: http://malinvb.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0