En hälsning från norr

Tjenare gott folk ! Lever ni!?

Det gör jag och just nu känner jag verkligen det! Sitter här i soffan dyngsur och har lite smått ont i knäet efter att vi släppt ut hästarna i regnet. På dagarna gör jag inte alls så mycket just nu, är nyopererad så egentligen borde jag sitta stilla inne.. Men ni känner väl mig, och det funkar inte riktigt. I tisdags tog jag bort två bamseskruvar från knäet så nu kommer jag snart vara fit for fight på riktigt !! Annars vet jag inte riktigt vad som händer i sommar och jag har all tid i välden att träffa er underbara människor. Fast jag måste vänta lite tills jag få köra bil igen tills jag kommer ner :) ..Sen tänkte jag ha en grillfest här hemma så småningom, i mitten av juli hade jag tänkt. Närmare datum kommer senare så då får ni ta och pallra er upp hit till norrland! (=Ska erkänna att jag knappt saknar berga nånting heller, fler som känner likadant? Det är så himla skönt att känna att man lever och slippa vara inlåst på en jävla ungdomsanstalt!! (:

Pussåkramheladan / Den gamla hederliga kryckan

Slänger in en bild på min underbara häst också. Flyingeekipage till hösten?
peppar peppar, har ännu inte fått något negativt brev:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0