Kryssning !!!

gud vad jag längtar!!
det ska verkligen bli så himla roligt att träffa er alla igen lite grann som förut :D, eftersom jag vet att vi alla kommer ses snart (inte riktigt alla tyvärr :( ni som inte kunde måste! verkligen följa med på nästa påhitt!!) så har jag bara ett problem kvar.... kläder!! jag har inget att ha på mig och då menar jag faktiskt inget! jag chansar på att det är fler som känner som jag så vad sägs om att åka in och shoppa ngn dag innan tisdag!

i helgen ska jag ut på sjön och det ska verkligen bli så himla härligt, sola och bada tralala:) men nu ska jag ut och sola i min nya bikini som bara tog en timme att välja ut :P visserligen passar delarna egentligen inte ihop men de är så snygga var för sig så jag kunde inte låta blir att köpa dem....


pusspuss TE


Kommentarer
Postat av: M

ja e på på att shoppa! Har för tillfället också lite klädkris!!! ;D

2009-06-21 @ 21:52:39
URL: http://malinvb.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0