Ett nytt liv till jorden...

Hoppas ni lever livet flickor, som mer eller mindre arbetslösa ! Själv har jag fullt upp med jobb och allt därtill, vad har ni för er? Hörde om kryssningen, vore skönt att partaloss lite med er flickor. Tyvärr har bangaren sara för mkt för sig, skall till frissan den 30, och jag jobbar båda dagarna, jag orkar inte jobba mer. Men vad ska man göra utan pengar?

Men jag har faktiskt en lite roligare nyhet att komma med, Chima har fölat! Min hingst är kommen. 10 dagar tidigare, så han är lite liten än, men otroligt vacker utstrålning. korrekt i alla ben och snuttar och skuttar. Chima är perfekta mamman trotts sina fyra år, så söta tillsammans. Dåliga bilder, fler kommer!

Han är alltså:

e: Cartier - Contender - Capitol l - Calypso ll
ue: Chandon ue: Juventus - Carpaccio - Cor de la bryere.







Bonusbild på älskade stallet och sadelkammaren jag städat så fint =)




Ha det bäst snyggingar.

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0