!

Jaha så sitter man här på berga igen, borde egentligen sova då jag börjar jobba om 6 timmar men känner mig inte riktigt trött. det känns som om jag väntar på något, och jag vet vad!! en återträff... nu när vi alla pratar om det bestämmer jag att vi ses, min kompis har hittar flygbiljetter till riga tur, retur för 2 kr jag vet lite dyrt men man tar ju vad man får:P vi kanske borde apa efter henne?
jag tror att alla de som saknar berga egentligen bara saknar vännerna där och det betyder ju att de inte har ngn kontakt med sina gamla vänner, då jag inte saknar berga så betyder det väl att vi har bra kontakt ändå:D (eller för att jag är här jämt:P)
jag saknar er alla iallfall och "allt går utom småbarn" så vi ses snart

pusspuss TE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0