Hej där ute i världen?!

Jaha då är man hemkommen från Hultsfred och börjat jobba igen, idag har jag bla. klättat bland taggbuskar och blivit nästan uppäten av broms.....Häääärligt med sommar ;) har egentligen inte så mycket att säga mer än att jag lever och jag hoppas vi kan ses snart igen alla tjejorna =) jag kommer eventuellt ha en lägenhet lite grann v.30,31,32 så då skulle man ju kunna passa på dom som känner för det?

Btw så ha jag också kommit in i Uppsala till hösten xD och får min "lägenhet" eller snarare rum på 20kvadratmeter från och med den 1 september så då blire bye bye Berga för min del ;)

Ha de så bra nu sötnosar och njut av det härliga vädret! :D // M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0