Blandad kompott!

Uppdatering från Hector:
1. Var på körkurs hela helgen, otroligt roligt och jättebra instruktör, Carina Mattsson. Men den personliga prestationen annars gick åt helvete. Hästen var som en genuint envis skänkeldöv ridskoleshettis och lyssnade inte på mycket alltså.
Men på vägen tillbaka till stallet från träningsbanan så kan man ju vara lite duktig. Men bara för att det är platt underlag och ingen tittar på -.-'
Han har ju iofs gått typ 2 gånger på en månad, stått ute dygnet runt och hunnit äta sig lite fetare. Klart han kan vara seg men han ska ju inte totaldissa en ordentlig rytning och pisksnärt, fler än en gång? :O tillslut tog Hectåre det personligt alltså.

2. Har äntligen bokat tid för handledarkursen, den 10/8 blir det, och sen jävlar ska jag göra vägarna osäkra! :D

3. Har blivit ombedd av körEwa att köra russen+klurix :D det blev till att göra allt man kunde för att lösa transportfrågan, men tillslut kom jag fram till att jag kunde få låna Ewas cykel från skolan, då blir det ingen fara. Ska passa på att köpa nya draglinor till Yrpa när jag ändå får nära till Lillhästen. Känns kul att blivit frågad att hjälpa till, och om man har gjort det en gång kanske man kan få göra det flera gånger? :)

4. Har precis beställt ett fett lass böcker, filmer och musik från cdon, allt ifrån Harry Potta till Hem till Midgård. Det ska bli lite roligt. Måste samla på mig lite grejer att ha med mig hemifrån :D

Nej nu ska jag dra bortåt Farsta till :)

Hoppas ni har det superbra tjejer! Ha en fortsatt glad sommar så hoppas jag att vi kan ses nån gång snart, fett sugen på TORÖ!!! :D ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0