Välkommen nyttiga 2009!

Idag ställde jag mig på vågen och usch säger jag! Julen och alla dess onyttigheter har gjort att jag har gått upp ca 4-5 kg. Har ätit dåligt hela hösten och det resulterar alltid i något dåligt. För vissa kanske det inte låter så farligt, men för mig som verkligen har slitit för att gå ner i vikt känns det tungt. Så nu tar det stopp, jag ska börja vara nyttig och slänga in så mycket träning jag bara hinner. Jag ska nå min målvikt, jag måste göra det. Var inte långt ifrån den förut men nu är det en bit kvar. Jag skulle inte klara av att gå upp mer nu, så ja det är dags för ändring. Ingen annan som vill tävla lite? Man blir alltid mer motiverad av att tävla, haha.

Kom igen tjejer, det är dags att bli NYTTIGA!

Slänger in lite bilder på hur jag såg ut innan graviditeten och på hur jag ser ut nu och det är faktiskt skillnad som ni ser. Eller ja det vet ni väll redan, haha.

Före


Efter
 

Puss
/N


Kommentarer
Postat av: O

Bra jobbat N! Jag kanske ska haka på, som är den onyttigaste av de alla :P

2009-01-06 @ 20:59:43
Postat av: S

Jag är på !

2009-01-06 @ 21:10:12
Postat av: J

nu är vi många som ska vara nyttiga ;)

2009-01-07 @ 16:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0