SURPRISE, eller nått.

Slänger in ett inlägg från min blogg. Jag har kanske glömt att nämna att jag har en blogg? ;)

Jag hade tänkt vänta med att berätta till skolan börjar, det beror nog på för jag ville se allas reaktioner, väldigt kul ;) Men eftersom "nyheten" redan är ute är det väl lika bra att jag säger vad det är....jag har piercat tungan! :D Tro det eller ej, men jag har lite galna gener i mig! Jag måste erkänna att det är grymt snyggt. Piercingen gjordes  måndags på Swahili bob´s, skönaste killen som piercade mig måste jag påpeka, och det gjorde inte alls ont. Om det är snyggare på mig än på andra vet jag inte, det får ni döma själva. Jag har alltid varit lite smått avundsjuk på er som redan har piercing.
Så om ni undrar varför jag pratat sluddrigt i telefon eller varit lite hemlighetsfull senaste veckan vet ni varför :)

Puss och kram skumbanan / O


Precis nypiercad

Kommentarer
Postat av: hector

klart du passar bra i det :) känns kanske inte som en grej du skulle göra bara haha, men som sagt, du har en del knäppa ideer ibland

puss pårej

2009-01-06 @ 19:40:06
Postat av: O

jag är lite knäpp av mig, men jag måste säga att jag trivs väldigt bra :)

2009-01-06 @ 21:00:43
Postat av: O

ja, jag har det ;)

2009-01-06 @ 21:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0