Sjukhus.

Precis hemkommen från sjukhuset. Har haft ont i magen till och från sen i fredags och idag blev det värre. Mamma tyckte att jag skulle åka in så vi åkte in till akuten och fick komma in nästan på en gång. De tog en massa prover och stackars sköterskan som skulle ta blodprov på mig var jätte nervös och lyckades inte. Proverna visade ingenting och jag fick svälja någon konstig vätska som skulle bedöva magsäcken typ, var lite obehagligt. Först trodde vi att den hjälpte och blev utskrivna men sen i bilen på väg hem började det göra ont igen. Jag kom hem och vände ungefär, sen tyckte de att vi skulle åka tillbaka. Väl tillbaka fick vi komma in igen och jag hade så ont att jag satt och grät på sängen. Läkarna hade fullt upp och var jättesega. Efter ett tag kom läkaren in och undersökte mig och sa att jag skulle få en annan smärtlindring. Sköterskan kom in och gav mig en morfinspruta och efter ett tag började smärtan att avta.Har fått medicin och får bara äta flytande i några dagar. Roligt va?
Just ja, glömde säga varför jag hade ont i magen. Var någon typ av tarmkramper/magkatarr, har förmodligen uppstått av all stress. Så ja, jag är inte långt från att gå in i väggen. Haha.
Vet inte om jag kommer till skolan imorgon, kommer förmodligen bara att gå på engelskan. Det återstår att se, vi syns snart iaf =D

Ha det bra!
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0