Sjuk vovve

Jahapp, då sitter man hemma framför datorn och gör inte ett skit. Lille Pysmys är sjuk så jag är hemma och sköter om honom, som en sjuksköterska faktiskt ;) Han har influensen, kräks, feber och diarée. Stackars liten!
Idag har varit en lugn dag, förutom de 1000 ggr jag sprungit ut med hunden då det varit kris, rena nödsituationen. Jag har suttit och tittat på Veronica Mars i sisådär 4 timmar, sen på föräldrarfällan. Man måste ju få slappa på lovet! 
Imorgon fyller min mamma år och så blir det kalajs, stora feta släkten kommer. Mys. 

Bli frisk, lilla du!

Nu vill Putte gå utPuss och kram skumbanan/ O


P.S Snygga bilder jag har ritat på din dator Hector :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0