om ingenting...

Det verkar som att alla typ har lagt ner bloggen lite så nu rycker jag in och gör ett bridrag ;)

Stalltjänst... suck! någonting som om man går på berga har väldigt ofta.... känns de som i alla fall.... egentligen så e de inte så ofta och nu har jag till och med i elev stallet så jag ska väl inte gnälla ;) men de e rätt skönt i bland att bara få gnälla lite över saker som egentligen inte är så jobbiga hehe ;P


Krogen vart de igår, viper, som suger men de va kul ändå hehe ;) kom hem runt halv 5 så var ju sådär lagom pigg till stalltjänsten i morse, men som tur var hade jag och johanna delat upp den lite så  jag behövde inte gå ner till stallet förns klockan 8 och i morgon är det hon som får lite sovmogon =)
 
mycke intressantare än så här blir de inte ;) ska snart dra ner till stallet och börja plocka in hästarna i de här äckel vädret :S :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0