Ni måste bara se det här!

Först och främst vill jag bara säga förlåt igen, till Olivia den här gången för att jag inte signerar mina verk. Oftast är det så att de osignerade är mina. Förutom en som jag tror är Malins..

Har i alla fall suttit och börjat skriva på religionsfördjupningen, då jag kom att tänka på den där religionen som Jenny snackade om, nåt om pasta. Så jag googlade och kom fram till The Church of the Flying Spaghetti Monster.
De är ju bara sköna. Kolla in den där bilden på en lampa från IKEA.
"Whilst browsing IKEA one day, noticing that the Swedes have been touched by His noodly appendage."

Här är en länk till deras hemsida. Enjoy säger jag bara!
http://www.venganza.org

/HECTÅRE

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha!

2009-01-27 @ 15:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0