Håller med...!

Håller med Sara, nyttighet släng dig i väggen! jag hatar den här lilla tävligen som vi satte igång för jag kommer utan tvekan förlora, har varit så onyttig i så många dagar nu så de e helt hemskt! men vet ni va ja orkar inte bry mig för tillfället ;) men en positiv sak som gör att jag kan fortsätta äta men förhoppningnvis inte bli groteskt fet är att konsum säljer sånna där cross trainers eller vad dom heter skit billigt, ska köpa!!! då kan jag fortsätta äta men hålla mig i trim ändå haha underbart! ;D


idag har det blivit shopping, massor shopping, för mycket shopping :S ;) kan ni läsa om i min blogg och precis som olivia förut så orkar jag inte skiva om allt igen hehe ;D

hoppas allt e bra me er ses i morrn ;D puss & hej svejs/ Malin ( se ja kom ihåg )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0