Going nuts.

Okej, jag är trött. Jag orkar inte göra någonting och just nu behöver allt göras. Jag har spenderat ett bra tag med att titta i matteboken men inte gjort ett enda tal. Varför? Jag orkar helt enkelt inte. Jag har istället begett mig in i drömmarnas värld och börjar drömma om vad jag ska göra efter studenten. Vad har jag nu hittat på? Jo, jag ska köpa kläder. Kläder i massor men speciellt skor eftersom ja, jag vill. Fast först ska vi hitta en större lägenhet och köpa lite saker hem men sen ska jag använda pengar på att köpa kläder. Jaja, jag vet inte riktigt vad jag skriver men men.

Saker som SKA köpas innan vår.
*skinnjacka
*jeansjacka
*nya jeansshorts
*några par skor, bla gladiatorsandaler.

Ingen mer som delar mitt intresse? Antagligen, eller jag hoppas åtminstonde det. Jag önskar bara att jag hade pengar till att leva ut det.

Guess who?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0