Föralltid Sandvikare

Jullovet har gått så sjukt fort så det är inte sant !! Jag har inte ens hunnit sakna er underbara människor? Då är det ILLA! Nu kommer ni hata mig men sandviken är världens mysigaste stad ;) Sthlm är bara bajs jämförelsevis. Jag längtar inte tilbaka till berga längre, inte ens till folket, bara till er i klassen och Angeline. Diana har blivit så sjukt underbar så det finns inte. Hon var en odåga bara för tre veckor sen, jag tror inte hon trivs på berga..Under tiden hemma har hon gjort sånna framsteg, hon kan stå uppbunden vart som hellst, vara själv i stallet men ändå lugn, har ridit ut barbacka och rejjsat utan ett enda bocksprång, lättlastad, hoppar nästan vad som hellst. Galet, Vi vill inte tillbaka..

   


Vi ses på måndag flickor. Den här veckan får ni klara er utan mig ;)     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0