Blääää

Jaha, idag börjar skolan igen. Det ska inte bli kul att börja igen med tanke på alla läxor som vi brukar ha, det enda som ska bli kul är att få träffa alla er. :) Lovet har varit fantastikskt skönt. Jag har inte gjort något speciellt vettigt, utan bara träffat kompisar, slappat, ätit gott, ridit, långa sovmornar, ja sånt som man ska göra på lov!
Idag ställde jag klockan på sju, bara för att vänja mig vid tanken att gå upp sex imorgon. Det var inte lätt, det tog 45 min innan jag ens orkade öppna ögonen....Hur ska det gå imorgon, det får vi se? Tur att det är min sista stalltjänst, det ska bli så jävla underbart! ;P Nu ska jag duscha, käka frulle, klä på mig och packa det sista. Vi ses snart brudar *can´t wait* :D Puss och kram skumbanan/ O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0