2009 blir det bästa året någonsin!

Det ska vi se till! Eller hur??

Ja, jag och lillaste systeryster spenderade nyårsaftonskvällen på middag hos Renées brorsa Johnnys och hans fru Therese (som är skitläskig, och dom är så jävla olika så det är otroligt att de över huvudtaget kollat åt varandras håll), och resten av hennes familj.
Vi åt god middag och efterrätt, drack julmust och lyssnade till Ronron och hans högljudda historier om hur han rest runt i hela Syd- och Latinamerika.

Det var lite roligt måste jag säga. Halv tolv drog vi hem till hästarna som stod uppstallade ifall att nåra psykon får för sig att smälla i närheten av hagarna.. Men det gick så bra så, så vi stod utanför stallet och skålade med Pommac i plastmuggar och spanade in det vi kunde se av fyverkerierna nere bland träden. Barnvik är inte ett särskilt stort, folktätt område (tack gode gud för det iofs).

Jag ser faktiskt sjuk mycket emot det här året, jag känner på mig att det kommer bli otroligt grymt, och att en massa skoj kommer att hända! Hoppas ni känner det samma, ha så bra så ses vi på torsdag!

-'- Apocalypse please -'-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0