Söndag.

Hörrni ni! Har nkturli insett att vi faktiskt inte kommer träffas allihop fören om flera veckor? Eller åtminstonde inte vara på samma lektioner. Jag hoppas att vi syns i matsalen eftersom jag kommer att gå hela dagarna helt ensam. NUM har börjat och snart tar vi studenten, shit. Jag börjar bli klar med mitt projektarbete också, är inte det helt otroligt? Har ett kapitel kvar att skriva och sen ska den bara korrekturläsas och sen är det bara slutrapporten kvar. Ska försöka göra klart alla mina andra rester nu under NUM och sen kan jag njuta när studenten närmar sig. Börjar känna mig mindre stressad och hoppas på att jag klarar det här nu.

Jag kommer sakna lektionerna med er de närmaste veckorna iaf, det kommer inte bli detsamma utan er. Ni är helt fantastiska, men det visste ni väll redan?

Kärlek
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0