Snart ny vecka.

Har legat som däckad hela helgen eftersom Tindra har smittat mig. Är på bättringsvägen och kommer antagligen till skolan imorgon. Har lite panik eftersom jag missade två timmar matte i fredags och inte haft möjlighet att hämta mina böcker hos Olivia. Tack för att du tog dom åt mig!
Förtillfället sitter jag här, Mats dammsuger och Tindra river bland sina leksaker. Mats ska snart ner och hämta tvätten, jag ska äta frukost och plugga och Tindra kommer springa runt som vanligt. Jag känner mig glad, förutom all stress med pluggandet. Kan det inte vara över snart? Om jag ändå bara kunde bli klar med mitt projektarbete. Suck, stön och stånk.
Sam-Eva var så söt och sa att hon inte hade något emot att korrekturläsa den sen och ge kritik, TACK! 

Nog med blaj, sånt har jag inte tid med!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0