Fuskis!!!

Jävla idiot som river ner kraftledningarna till tåget. Som om de inte redan är fucked up försenade tillräckligt.
Till skolan kom man trots allt, även om inte helt i tid. Inte mitt fel.
Och så blir man så glad när Bini är sjuk, de få tillfällen vi har matte. Härligt! Jag känner mig så sjukt positiv över det här, märks det?
Stannade till hos Micki på g hem från plugget, utnyttjade att någon har Word på sin dator och skrev engelskaarbetet som skulle ha varit inne i fredags. Men det är bara att skriva fredags datum och låtsas att det var då man skrev det, fast man hade internetproblem under helgen. Hehehe... Det funkar i alla fall bättre att säga så om man i vanliga fall lämnar in allt i tid, för då låter det inte som ännu en ursäkt.

Jaja, nu ska jag ner och käka lite för att sedan dra upp och plugga inför provet imorrn. Blir bra det här...

Pussochkramcykelram //Hectåre (som inte längre är singel, sug på den du!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0