Rubrik saknas.

Dagarna flyger fram och våran semester har precis tagit slut, eller ja. Jag blir nog hemma nästan hela den här veckan också. Det var ett tag sen jag skrev här men uppdaterar egna bloggen mer eftersom jag har svårt att komma på vad jag ska skriva här. Det vore roligt med en återträff men kanske något annat än krogen för en gångsskull så att jag också kan följa med?
För övrigt trivs vi bra i våran nya lägenhet, den är stor, ljus och underbar! Lillasyster växer i magen och Tindra har blivit så stor. Nu återstår det några månader jobb till innan jag blir mammaledig igen, vilket som njuter jag av livet.

Det gick inte så bra att skriva den här gången heller, hjälp mig?

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0