Mina vackra damer

Vad gör ni? Fullt upp för alla antar jag, men vi borde försöka blogga mer till hösten när alla resor och sånt är avslutat för jag blir lite nyfiken vart ni alla håller hus. Förutom ni som har egen blogg, era läser jag flitigt! Och en klassåterträff är väl minst sagt utav behov snart eller vad tycker ni? Middag och krogen as usual? Back on track så att säga.

Själv har jag flyttat hemifrån, vuxenpoäng till mig! Skulle gärna ha en inflyttningsfest men pjaa.. det är en etta och det är redan för litet när vi bor två pers här. Flytten skedde föresten till Kista galleria, för er som inte läst min blogg flitigt.  Man tar bara hissen upp ifrån gallerian, så det är riktigt centralt! Så om ni ska hit och shoppa så är ni välkommna på fika !

Kom föresten in på min utbildning här på IT högskolan Forum i kista. Datorspelsutveckling -3D grafik blir det, nördigt haha. Har ni kommit in på det ni ville, ni som sökt? Vad ska ni andra göra till hösten, jobba?

Ja kom igen nu skriv lite vad ni har för er snyggingar.

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0