Hej alla flickor!

Hur mår ni!? Med mig är det i alla fall toppenbra! Känns som det var ett år sedan jag skrev här sist.. Fy skäms Johanna.
Som ni säkert redan vet, om ingen missat, så flyttar ju jag snart ! FLYINGE :D Vilket betyder att vi inte kommer ses nånting på ett helt år.. (Jag har inget lov och det är lite för långt att åka hem över en helg..) Så därför är det extra superviktigt att den här bloggen inte dör! =) Jag och Diana åker i alla fall om en vecka. På fredagen. Är så galet nervös så det är sjukt! Förstår fortfarande inte hur jag kunde komma in på min drömutbildning. Men jag hoppas det blir kul! =)

Nu kom idétorkan, så jag slänger in lite bilder ist. Det är roligare ;p Förresten, har jag sagt att jag har en sjukt underbar pojkvän och världens bästa häst? :D


Några bilder på min stjärna








 

Kommentarer
Postat av: M

inget lov?! meh =(

du kommer i alla fall ha hur kul som helst där, de e ju helt säker på xD <3

2009-08-14 @ 12:59:30
URL: http://malinvb.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0