tjo brudar!

vår vår underbara vår, snart tar vi studenten, (alla förutom jag har ju redan fått sina studentkläder) men mina kommer om några dagar sa de från ABC gruppen när jag ringde...
någon mer än jag som har panik över jobb?!!!!

men nu hoppas jag att alla har hört om planerna för helgen och tänker komma, dissa släktingar, dop, gävle/sandviken och allt annat ni hade tänkt hitta på så ses vi!  rösta om middag,hemkört eller bara lite gott.
(om du läser det här och inte tror att jag inte har ringt till just dig (miina,johanna) så har ni bara inte svarat :P)

nu väntar jag bara på soolen så att jag kan bada hästarna inför kvällens träning :D

pussochkram
'TE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0