Roligt :)

Kvällen hos TE var riktigt trevlig och rolig, trots att jag kom dit lite senare, iofs kom Jossan ännu senare än mig, men vad spelar det för roll? :D

Jag kände mig för en stund, för första gången i mitt liv, mer än bara lite onykter, så Go Me, jag gör framsteg inom alkoholbranschen! I och för sig hade jag inte ätit annat än lite kyckling, tårta och lite gryta så det var lättare att påverka den annars vad det verkar som alkohol-immuna hectåre... Sen var det typ bara godis och chips på menyn, så imorse när jag vaknade mådde jag hur illa som helst, och jag har en sån jävla nojja över att spy så jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Men jag tror att jag mådde dåligt pga det jag hade ätit innan och behövde något vettigt, och därför blev jag hur glad som helst över att hitta filmjölk i elins kylskåp! :P
Resten av dagen har jag mått som en seg kola i huvudet ungefär... Men men, det är bara att acceptera skiten, det går över :P Nu ska jag dra till min lilla Mickilur och muwsa :D :P

Förresten, en applåd till MALIN som gick upp klockan 6 imorse för att ha stalltjänst! Det var strongt gjort! ;) :P

Puss på rumpan <3

Kommentarer
Postat av: M

eller hur, känner mig faktiskt lite stolt haha :D

2009-04-05 @ 20:06:40
URL: http://malinvb.bloggsida.se
Postat av: O

GOOO HECTÅÅÅRE :) Jag var rätt sliten dagen efter också, haha!<33

2009-04-06 @ 10:01:43
URL: http://kanchanamala.blogg.se/
Postat av: Greenen

Haha de e bra Hector :P

2009-04-06 @ 13:01:29
URL: http://green.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0