ojojoj

Jag tror aldrig att jag har haft en så rolig kväll på länge! även om jag glömde legget (hmm,,passet) så var J jättesnäll och väntade i vh en halvtimme innan min översnälla pappa kom körandes med det. så drog inte den lilla missen ned på stämningen, jag kan bara säga att det kommer att bli svårt att glömma den här underbara kvällen, dock så finns det ju lite film och bildbevis. och blåmärken på armar och ben som gör ont så fort jag råkar sätta mig eller sträcka på mig :) det är så det ska vara efter en Bra kväll...
det enda som var tråkigt var att vi saknade dem som inte kunde komma... vi får helt enkelt göra något nytt då alla kan :)
vi ses på matten imorgon, (undrar om birgitta kom upp på lördagen :P) jag vaknade som vanligt tidigt men fick snart sällskap av johanna :) tack vare att klockan gick någon timme fel så försvann dagen fort och jag var inte hemma förrän vi två, kände mig lite felklädd på bussen med stort hår och smått bakis men men ...

pusspuss bästa klassen ever!


Kommentarer
Postat av: M

underbar kväll ;) jag vaknade dock inte lika tidigt haha :P

2009-04-19 @ 14:00:00
URL: http://malinvb.bloggsida.se
Postat av: Jossan

Skit rolig kväll :) Samma på studentskivan ;)

2009-04-21 @ 20:32:13
URL: http://josefinhultin.bloggsida,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0