Gladare

Det låter som om ni hade det trevligt, jag saknar er verkligen brudar! Jag börja se ett slut på den här jävla förkylningen, ska försöka komma på måndag, men får se hur jag mår.
Är taggad på att göra nåt med er alla, mitt förslag är en gemensam midsommarfest eller liknande, Torö kanske? :)
Det är verkligen inte mycket kvar, det är för min del bara den här veckan med lektioner och sen hästövningar. Jag börjar däremot bli lite stressad över fysiken. Hade ju tänkt göra klart den under lovet. Precis som jag tänkte förra lovet. Jag antar att jag bara skjuter på det för att jag är lite för lat... Men jag tycker att det är en rättighet efter 12 år i skolan.

Igår gjorde jag och Liny en varsin lista. Jag gjorde en lista över saker som "borde's". Den är lite knasig.
  1. Liny borde få tatuera sig nu (=jag får tatuera mig tillsammans med henne)
  2. Plötsligt borde det hända mig
  3. Det borde alltid vara det väder jag önskar
  4. Jag (vi) borde få ta studenten i tid (låt oss göra Stevens liv till ett helvete efter det här)
  5. Jag borde ha körkort
  6. Jag borde få ta med mig Kurt hem
  7. Gratis Jul/Påskmust borde vara en mänsklig rättighet
  8. Tejp borde vara oändligt
  9. Jag borde få en frisk orkidée till mitt rum
  10. Henke borde laga mammas glasögon som han har pajat
  11. De nya avsnitten (i varje fall vinjetten) av Pingu borde förbjudas
  12. Det borde bjudas Lussebullar och kanelbullar till frukost varje dag
  13. Det borde finnas fler glada påsar!
  14. Jag borde färga om håret (!!)
  15. Mats borde operera bort sin ena dubbelhaka
  16. Jag borde få kissa i trappan (av Liny)

Det där var som ni märkte helt random och totalt onödigt, men jag tror det är som mamma säger; att jag ännu en gång varit utan sällskap för länge och blir därför lite wacko, och då händer det att jag gör såna här saker.
Några som gjorde något jävligt wacko och som jag vred mig av skratt var de fyra hetingarna på Talang igår kväll vilka ni då antagligen missade. Här kommer de, så jävla roliga! Enjoy!



Nu ska jag kolla vidare på tv, puss på er vi ses snart
//er hector


Kommentarer
Postat av: Ma

gemensam midsommarfest låter perfa :D

2009-04-19 @ 10:11:52
URL: http://malinvb.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0