Fjällen!!

En vecka utan att tänka eller bry sig, det är precis så som jag har haft det i Duved, helt underbart, strålande sol och jag har bara åkt skidor hela tiden, hann ju med en lite flört på badhuset också,:P dagen då jag kom upp var det jättefint och vid elva hade backen smält så mycket att vi gav upp för att åka ut på en tre mils lång tur p fjället helt underbart! dagarna var så varma att jag svettades i bara väst och t-shirt, på eftermiddagarna åkte vi vattenskidor men mornarna var perfekta med stenhårda nypistade backar. Jag skulle kunna skriva flera böcker om hur underbart det var, men det ska jag såklart inte göra

Middag på fredag, jag ser verkligen fram emot det!!
pussochkram
/TE



Kommentarer
Postat av: Ma

ska bli jättekul på fredag :D

2009-04-15 @ 17:06:51
URL: http://malinvb.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0