Dit vem som helst når och går förbi?

Är det dit vi ska komma eller?

Jag tycker att man är med vem man vill och gör vad man vill. Man måste inte älska alla, tro mig, det är få personer som betyder mycket för mig, men där faktiskt de flesta av dom går i 3HN. Men man kan hålla sams, hälsa på varandra, och inte lämna ett stolsglapp vid bordet på lunchen. (!!) Det är inte bara Jossan som inte blir hörd när vi pratar men så är det här en klass med många åsikter och starka viljor att uttrycka dessa. Därför är det lätt för en som inte har samma vilja att säga det man vill att inte bli hörd. Särskilt vi som oftast hamnar på flajjen. Vi kanske helt enkelt borde införa ett runt bord? ;)

Jag för min del sitter ute på Värmdö och har spenderat gårdagen på min gamla grundskola för att få hjälp med Fysik A. I min lillasysters klass på 30 pers varav hälften ungefär är 14-åriga killar, var det inte direkt en dröm att vara. Fick back-flashes av hur det var när jag gick där för 3 år sen, och jag lovar er att jag saknar för allt i världen INTE den tiden. Min tid här på Berga är den bästa jag någonsin haft och jag tänker inte låta de sista 40 dagarna gå åt helvete! Så upp med hakan nu brudar och SKIT i varandra då om ni inte kan hålla sams. Det är så trist för den som inte har lust att bry sig om såna saker att behöva lyssna på.

Så jag tycker verkligen att det är en bra idé att vi gör nåt ALLIHOP. Typ ge TGIF en chans till, nu när vi alla faktiskt ÄR myndiga på riktigt ;)
Sen i sommar får alla komma ut till mig en varm sommarkväll och sitta på Strömma Kanalbar. INGET slår det!

Puss på rumpan //Hector


Kommentarer
Postat av: E

Håller med dig ! ^^

2009-04-02 @ 16:47:57
URL: http://green.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0