4 veckor på dagen igår!

Och det var typ 34 veckor sen vi började skolan! Herregud jag börjar bli för gammal redan, jag hänger knappt med ;)

Vad har hänt i skolan under de här två dagarna som gått medan jag har legat i 40oC och haft det "bra" då? Missat något särskilt? (Något viktigt räknar jag redan med att jag har missat)

Frågan är om jag verkligen klarar av att följa med imorrn brudar, för nu när febern har gett med sig lite så har jag fått ont i halsen istället, och jag kan verkligen inte prata för jag är så hes och det gör ont, ungefär som förra gången jag var sjuk...
Om Bini säger att hon tänker skjuta på det för att jag inte kan komma så please be my guest och skjut henne istället. Jag förstår inte riktigt vad fan hon tänker med ibland. Jag ville faktiskt åka till Milano. Jaja.. Det får vi väl tydligen ta i våra egna händer vid ett senare tillfälle...

Näe nu mina vänner ska jag gå och äta frukost. Puss på er <3 //Hector

Kommentarer
Postat av: Ma

du måste komma :)

2009-04-16 @ 16:51:47
URL: http://malinvb.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0