STEVIE WONDER är bästbästbäst!

Hej allihopa, Olivia här! 
Gårdagen tillbringades på den mest underbara, bästa, roliga, fina, fantastiska konserten ever, STEVIE WONDER. Bijetten fick jag av mina föräldrar två dagar innan, alltså på onsdagen. Fatta att jag blev överlycklig?!

Konserten började 19.30 i globen och jag var såklart pirrig i kroppen två timmar innan. Hemma hade jag fixat håret, valt speciella kläder, skor, ja ni vet klätt upp mig lite extra för den stora konserten. Men egentligen, varför göra sig fin när han ändå inte ser mig? ;)
Nåväl, inne i globen var det fullproppat med människor i alla åldrar. Då menar jag verkligen människor i alla åldrar, ungdomar, medelålders och pensionärer. 

Exakt 19:48 kom Stevie inledd in på den stora scenen och alla skrek sjukt mycket. Han körde igång med Master Blaster (Jammin´), sen rullade alla låtar in efter varandra, I just called to say I love you, Isn´t she lovely, For once in my life och 10000 andra låtar. Det gick inte att sitta still en enda sekund så jag och nästan hela globen stod upp. Vi sjöng med och dansade vilt, tom pensinärerna stod upp och sjöng med!   


Kvällen blev så mycket bättre än jag förväntat mig, det finns inga ord. Det finns bara en sak att säga, STEVIE ÄGER allt och alla! Nja, nästan allt och alla, 3HN äger rätt mycket också ;)

Sen måste jag bara tacka Nikki för en galet fin blogg, snyggt jobbat!

Puss och kram skumbanan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0